12 ASIAA, JOITA ET TIENNYT MINUSTA

img01

1. Mua ottaa tosi helposti mahan pohjasta. Etenkin silloin, jos en ole itse ratin takana esimerkiksi autossa ja tiessä tulee pienikin alamäki. Voitte vaan arvata oonko se innokkain kaiken maailman huvipuistoissa ja vuoristoradoissa kävijä. :D

2. Mulla on surkee suuntavaisto, ihan oikeesti. Meen heti sekaisin, kummasta suunnasta ollaan viimeksi tultu ja olen useimmiten lähdössä juuri vastakkaiseen suuntaan. Muutettuani Jyväskylään käytin pitkään kännykän navigaattoria ajaessani, mutta myös kulkiessani kävellen ja pyörällä, heh.

3. En koskaan taivuta mun ripsiä. En edes omista koko ripsientaivutinta.

4. En yleensä juo teetä, mutta jos juon, niin lorautan joukkoon lähes poikkeuksetta tilkan maitoa.

img02

5. Puhun ja nauran unissani. Poikaystävältä kuulee vähän väliä, mitä on tullut yön aikana tarinoitua ja toisinaan niistä löytyy jopa todistusaineistoa äänitettynä.

6. Rakastan suklaata, mutta niin hassua kuin se onkin, en tykkää esimerkiksi suklaajäätelöstä tai suklaamoussesta.

7. Tykkään tehdä kaikenlaisia listoja, asiasta kuin asiasta. Jotenkin kaikki asiat on vaan niin paljon helpompi hahmottaa, kun ne on kirjallisesti ja konkreettisesti jossain lappusella. Oli sitten kyseessä pakkaaminen reissua varten tai arkipäiväiset asiat.

8. En ikinä merkitse mitään asioita kännykän kalenteriin, vaan käytössäni on vanha kunnon kalenteri, josta en muuten hevillä luovu. Se toimii aina eikä muuten kadota mitään tietoja. ;)

img03

9. Oon maailman huonoin tuntemaan elokuvia tai näyttelijöitä. Leffakeskusteluissa koenkin usein parhaaksi olla vaan hiljaa, etten möläytä mitään tyhmää. :D

10. Mussa asuu yhä edelleen sisäinen pieni heppatyttö. Ratsastus oli isoin osa mun elämää nuorempana, ja välillä harmittaa, miksi meni niin tärkeän harrastuksen lopettamaan. Kyllä mä vielä joku päivä aion palata heppojen pariin, se on ihan varma. ;)

11. Kotona mua kutsutaan erittäin harvoin nimellä Sanna. Lempinimiä sen sijaan löytyy joka lähtöön. Tässä muutamia vain mainitakseni; Sasu, Papu, SabuSande, Tero (?).. :D Kaveripiireissä myös Santeri ja Sanski.

12. Mulla on tosi siisti käsiala, sille päälle sattuessani. ;) Monesti saan kehuja myös muilta mun käsialasta ja meikäläinen onkin meidän perheen vakkari korttien ja muiden virallisten juttujen kirjoittaja.

+ En oo koskaan ollut saikulla enkä luonnollisestikaan poissa töistä sen takia!

img04

xx Sanna

6 kommenttia

  1. Hauska postaus! Ja voin yhtyä, että suklaa on ihanaa, mut suklaajätski sen sijaan kamalaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit! :> Ihanaa että löytyy sielunkumppaneita!! :D

      Poista
  2. Voih mulla on kans niin ikävä heppatouhuja! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Onneks koskaan ei oo liian myöhästä palata niihin hommiin :'>

      Poista
  3. Postaukselta löytyi monta kohtaa, joista tunnistin myös itseni. :) Olen ihan samanlainen listojen kirjoittelija, ja "vanhanaikaisen" kalenterin suurkuluttaja. Olen myös herkkävatsainen kyytiläinen autossa - ja nykyään en todellakaan kestä enää mitään huvipuistolaitteita. Viimeisen kerran kokeilin sinä kesänä, kun kirjoitin ylioppilaaksi. Käytiin miehen kanssa Särkänniemessä vuoristoradassa. Istuin varmaan tunnin sen jälkeen juomassa vettä ja tasaantumassa, etten oksentaisi. :D Monta muutakin kohtaa listalta löytyi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska että yhtäläisyyksiä löytyy muiltakin! :> Voi ei, tiedän niin tunteen! Onneksi huvipuistoista löytyy myös jotain laitteita meille herkkävatsaisille ;)

      Poista