18 X JATKA LAUSETTA

En ymmärrä… miten nopeasti aika menee! Vastahan mä muutin Jyväskylään ja huomisen jälkeen on jo ensimmäinen amk-vuosi kokonaan paketissa. Ihan hullua!

Seuraavaksi ajattelin… avata kansantaloustieteen kirjan ja kertailla viimeisiä juttuja huomiseen tenttiin, joka on muuten kevään viho viimeinen tentti, JEE!!

Viime aikoina… oon panostanut viimeisiin kouluhommiin oikein urakalla ja pitänyt siinä samalla tahatonta blogilomaa jo useiden viikkojen ajan. Onneksi kesä on jo ihan nurkan takana, joten eiköhän pian löydy taas aikaa bloggaamisellekin! Kuvituksena toimiikin snapchatilla ikuistettuja arjen pikku juttuja menneiltä viikoilta.

img01

En osaa päättää… mitään. Oon aikuisten oikeesti ehkä maailmankaikkeuden huonoin päätöksentekijä oli sitten kyseessä joku ihan merkityksetön asia tai jokin isompi päätös.

Muistan ikuisesti… viime syksyn ensimmäisen kouluviikon, orientaatioviikon. Niin paljon hyviä muistoja. Kaiken kaikkiaan tää vuosi toi mukaan kourallisen ihania tyyppejä mun elämään, joista oon ihan super onnellinen.

Päivän paras juttu… on ehdottomasti aurinko. Taidankin ottaa tenttiinlukupaikan parvekkeelta. ;-)

img02

Noloa myöntää, mutta… olen perheeni blondi ja yleinen vitsaus onkin, kuinka en aina ymmärrä ihan yksinkertaisiakaan asioita, heh. 

Viikko sitten… helatorstaina olin töissä. Ja oli muuten kiireinen päivä!

Kaikista pahinta on… tyhjä jääkaappi. Haha, täällä taitaa kirjoitella yks nälkäinen tyyppi!

img03

Salainen taitoni on… puhallettavat purkkapallot suun sisällä? :'D En keksi mitään!

Jos saisin yhden toiveen niin se olisi… se, että minä ja läheiseni pysyttäisiin terveenä ja saataisiin nauttia toisistamme ja elämästä pitkään.

Minulla on pakkomielle… kulmakarvoihin. Pakko myöntää, että oon yks niistä joita ahdistaa ykskin hajakarva kulmakarvojen seudulla.

img04

Söin tänään… aamupalaksi puuroa kera tuoreiden marjojen, koulussa broilerikeittoa ja salaattia.

Ärsyttävintä on… odottaminen. Etenkin sellainen odottaminen, johon ei ole osannut varautua.

Tekisi mieli… toffee puffettia!

img05

Minusta on söpöä… kun naapurin pienet chihuahuat ovat niin päälliköitä ja haukkuvat aina kun nään ne, vaikka he ovat niin niin kovin pieniä ja herttaisia.

Hävetti… kun jouduin kerran autoa tankatessani pyytämään apua yheltä tyypiltä, koska en saanut tankkausluukkua auki. No syynähän oli se, että olin autosta lähtiessäni laittanut sen kummempia miettimättä auton ovet lukkoon joten eihän se luukku tietenkään auennut, heh. Näitähän tarinoita riittäis vaikka kuinka!

Olenko ainoa, jonka mielestä… kesä saa jo luvan alkaa! :)

Viimeisiä päiviä Jyväskylässä siis tosiaan viedään ja huomenna mulla alkaa loma (!!) Onnekseni ehdin kirjaimellisesti lomailemaan tässä pari viikkoa, ennen kuin kesätyöt jälleen kutsuvat! Palaillaan taas!

xx Sanna

Ei kommentteja